w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. Promocji Absolwentów i Wdrożeń
Na podstawie art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 12 września 1990 roku o szkolnictwie wyższym (Dz. U. nr 65, poz. 385, z późniejszymi zmianami) oraz § 21 Statutu Akademii Rolniczej zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Rektorską Komisję ds. Promocji Absolwentów i Wdrożeń w następującym składzie:
przewodniczący: dr hab. Józef Sasik, prof. nadzw. – przedstawiciel Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji
członkowie: dr inż. Robert Bodkowski – przedstawiciel Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt,
– dr hab. Zygmunt Gil, prof. nadzw. – przedstawiciel Wydziału Nauk o Żywności,
– dr Krzysztof Romański – przedstawiciel Wydziału Medycyny Weterynaryjnej,
– dr hab. Stanisław Peron, prof. nadzw. – przedstawiciel Wydziału Rolniczego,
– przedstawiciel Samorządu Studenckiego.
§ 2
1. Do zadań komisji należy:
1) analiza sytuacji na rynku pracy ze szczególnym uwzględnieniem segmentu rolnictwa i gospodarki żywnościowej,
2) analiza programów nauczania i form kształcenia Akademii Rolniczej pod kątem ich przydatności na aktualnym i przyszłym rynku pracy,
3) zgłaszanie propozycji dotyczących studiów podyplomowych oraz seminariów, kursów szkoleń konsultacji itp., ukierunkowanych na uaktualnianie i poszerzanie wiedzy absolwentów,
4) inicjowanie rozwiązań organizacyjnych zwiększających szansę zatrudnienia absolwentów Akademii Rolniczej,
5) inicjowanie nowych form promocji dorobku naukowego, dydaktycznego i usługowego Akademii Rolniczej mające na celu zwiększenie transferu innowacji do praktyki gospodarczej.
2. W zakresie objętym zadaniami, o których mowa w ust. 1, komisja współpracuje z jednostkami wydziałowymi i pozawydziałowymi uczelni.
§ 3
Przewodniczący komisji:
1) kieruje całokształtem prac komisji,
2) przedstawia Rektorowi opinie i wnioski w sprawach określonych w § 2 oraz sprawozdania z działalności komisji,
3) zwołuje posiedzenia komisji i przewodniczy jej obradom,
4) zawiadamia Rektora o posiedzeniach komisji,
5) wyznacza spośród członków Komisji osobę zastępującą go podczas nieobecności.
§ 4
1. Posiedzenia komisji odbywają się w miarę potrzeb.
2. Posiedzenia komisji zwołuje przewodniczący:
a) z własnej inicjatywy,
b) na wniosek Rektora.
3. Zawiadomienie o posiedzeniu powinno być doręczone członkom komisji co najmniej na trzy dni przed jego terminem.
§ 5
Obsługę organizacyjno-techniczną zapewnia Dział Innowacji Wdrożeń i Kształcenia Ustawicznego.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. Współpracy z Zagranicą i Rozwoju Uczelni.
§ 7
1. Traci moc zarządzenie nr 11/98 Rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiu z dnia 23.03.1998 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji ds. Promocji Absolwentów.
2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Michał Mazurkiewicz
Wytworzył: | Michał Mazurkiewicz |
---|---|
Data wytworzenia: | 30-09-2002 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 30-09-2002 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Piotr Kaługa |
Data ostatniej aktualizacji: | 02-03-2020 08:36 |