w sprawie wykonania zaleceń audytowych wynikających z przeprowadzonego zadania zapewniającego pod nazwą: ,,Bezpieczeństwo informacji przy realizacji umów na najem krótkotrwały”
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm. ) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, § 3 pkt 37 Regulaminu audytu wewnętrznego stanowiącego załącznik nr 2 do zarządzenia nr 190/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 20 listopada 2019 roku w sprawie wprowadzenia Karty Audytu wewnętrznego w Uniwersytecie we Wrocławiu oraz Regulaminu Audytu Wewnętrznego w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
Na podstawie sprawozdania z przeprowadzonego zadania zapewniającego pod nazwą: ,,Bezpieczeństwo informacji przy realizacji umów na najem krótkotrwały” i zawartych w nim ustaleń zobowiązuje się dyrektor Centrum Zarządzania Budynkami do:
1) zaktualizowania, w zakresie najmu krótkotrwałego, Regulaminu określającego zasady i tryb zbywania lub oddawania do korzystania, na podstawie umów cywilnoprawnych nieruchomości, których uczelnia jest właścicielem bądź wieczystym użytkownikiem, tak aby zabezpieczał interesy UPWr w tym ochronę mienia, wizerunku, bezpieczeństwo informacji oraz aby obejmował cały proces od zainicjowania najmu do zrealizowania umowy, wskazywał odpowiedzialność za działania oraz uprawnienia i obowiązki stron wyznaczając termin realizacji zadania do dnia 01.04.2024 r.;
2) zaprojektowania, wdrożenia i zapewnienia stosowania wzoru wniosku o najem krótkoterminowy wraz z jego niezbędnymi elementami i miejscem na potwierdzenie wykonania kolejnych kroków/uzyskania zgód/potwierdzeń wyznaczając termin realizacji zadania do dnia 31.01.2024 r.;
3) zaktualizowania cennika opłat za wynajem krótkotrwały tak aby zawierał stawki za podstawową jednostkę czasu wynajmu w odniesieniu do dostępnej oferty wynajmu UPWr oraz uwzględniał możliwe zniżki /upusty lub wzrosty stawki ze wskazaniem tytułu do zastosowania zniżki / wzrostu stawki oraz aby uwzględniał stawki za możliwe usługi dodatkowe (np. szatnie, obsługę techniczną, parking, ect.) i dodatkowe wyposażenie wyznaczając termin realizacji zadania do dnia 01.04.2024 r.;
4) aktualizowania powyższego cennika nie rzadziej niż raz w roku;
5) zamieszczenia w BIP:
a) regulaminu dotyczącego najmu krótkotrwałego wraz z załącznikami w tym wzorami do stosowania,
b) cennika opłat za wynajem krótkotrwały
wyznaczając termin realizacji zadania do dnia 12.04.2024 r.;
6) zaprojektowania i zamieszczenia w ogólnie dostępnym miejscu kompleksowej, czytelnej, dostępnej dla potencjalnych najemców informacji w zakresie najmu krótkotrwałego w tym oferty wynajmu, cennika, wzorów dokumentów, danych do kontaktu i składania wniosków, krótkiego opisu procesu (mapy) oraz odesłania do dokumentów źródłowych wyznaczając termin realizacji zadania do dnia 12.04.2024 r.;
7) przestrzegania zapisów obowiązujących w UPWr wewnętrznych aktów prawnych mających na celu bezpieczeństwo informacji;
8) identyfikowania i analizowania ryzyka w sposób ciągły, w powiązaniu z wyznaczonymi celami i zadaniami oraz dokumentowanie tych działań.
§ 2
Zobowiązuje się osobę wymienioną w § 1 niniejszego zarządzenia do powiadomienia rektora i audytora wewnętrznego o wykonaniu zawartych zaleceń, w podanych wyżej terminach.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 07-12-2023 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 08-12-2023 09:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 08-12-2023 09:03 |