w sprawie wykonania zaleceń pokontrolnych Archiwum Państwowego we Wrocławiu z kontroli przeprowadzonej w archiwum zakładowym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w dniach 19 grudnia 2018 roku i 16 stycznia 2019 roku
Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.), § 8 ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, oraz § 96 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku, w związku z wystąpieniem pokontrolnym Archiwum Państwowego we Wrocławiu z dnia 21 sierpnia 2019 r., znak sprawy OV.421.183.2018, zarządza się co następuje:
§1
Zobowiązuje się:
I Kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do:
1. Wdrożenia w terminie do 31 grudnia 2020 r. w podlegających im jednostkach rejestrowania spraw w spisach spraw w ramach bezdziennikowego systemu kancelaryjnego i prawidłowego stosowania tej rejestracji, w tym do:
2.Przekazania w terminie do 31 grudnia 2020 r. do archiwum zakładowego zamkniętych teczek spraw z dokumentacją wytworzoną do końca 2017 r., przy czym:
II Kierownika Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do:
1. Przesyłania na bieżąco do Archiwum Państwowego po jednym egzemplarzu spisów zdawczo-odbiorczych akt kat. A przekazywanych z jednostek organizacyjnych do archiwum.
2. Wyjaśnienia w terminie do 28 lutego 2020 r. w porozumieniu z kierownikami jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, gdzie znajduje się dokumentacja jednostek organizacyjnych Uczelni zlikwidowanych od 2015 r., w tym:
3. Wykonania następujących prac w terminie do 28 lutego 2020 r.:
4. Sporządzenia dla akt osobowych studentów, uszkodzonych w wyniku zalania, protokołów uszkodzenia dokumentacji, zgodnie w regulacjami obowiązującej instrukcji archiwalnej – w terminie do 31 grudnia 2020 r.
III Dyrektora Biura Informacji i Promocji oraz Kierownika Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do:
IV Zastępcę Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do przeprowadzenia w piwnicznych magazynach archiwalnych prac remontowych zapewniających likwidację wykwitów i pękającego tynku na ścianach, pomalowania ścian oraz podjęcia działań zmierzających do zapewnienia właściwego poziomu wilgotności w tych magazynach – w terminie do 31 grudnia 2020 r.
V Zastępcę Kanclerza ds. administracyjno-gospodarczych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do spowodowania przeniesienia dokumentacji kategorii A i BE50 z piwnicznych magazynów archiwalnych, gdzie są mniej korzystne warunki przechowywania, do archiwum przy ul. Sopockiej lub do podjęcia innych działań zapewniających dobre warunki przechowywania tej dokumentacji – w terminie do 31 grudnia 2020 r.
§2
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 05-02-2020 |
Opublikowane przez: | Karolina Gerlicz |
Data publikacji: | 17-02-2020 08:46 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Lewandowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 30-09-2020 11:08 |