w sprawie wykonania zaleceń pokontrolnych Archiwum Państwowego we Wrocławiu z kontroli archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przeprowadzonej w dniach 27 i 31 sierpnia 2015 roku
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 572 ze zm.), § 18 ust. 3 pkt.6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz §62 regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, wprowadzonego w życie zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z nr 56/2010 z dnia 31 marca 2010 r. ze zm. , w celu wykonania zaleceń pokontrolnych Archiwum Państwowego we Wrocławiu z dnia 19 października 2015 roku, zarządza się co następuje:
Zobowiązuje się:
6. Kierownika Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do wprowadzenia od 01.01.2016., w związku ze zmienioną praktyką kancelaryjno-archiwalną, zmiany dot. wykazu spisów zdawczo-odbiorczych:
a. prowadzenia jednego wykazu spisów zdawczo-odbiorczych wspólnego dla akt kategorii A i B (dotychczasowy wykaz spisów dla akt kategorii A należy zamknąć, a kolejne rejestracje spisów akt kategorii A i B należy prowadzić w wykazie spisów dla akt kategorii B, z zaznaczeniem w rubryce Uwagi wykazu kategorii archiwalnej akt),w terminie do 31 stycznia 2016r .
b. uzupełnienia wykazu spisów zdawczo-odbiorczych o rubrykę Nazwa jednostki organizacyjnej, która wytworzyła dokumentację ( rubryka ta powinna być wypełniana, gdy nazwa jednostki organizacyjnej, która przekazuje dokumentację do archiwum i która ją wytworzyła, jest różna), w terminie do 31 stycznia 2016r .
7. Dyrektora Biura Informacji i Promocji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do prowadzenia dalszych prac w zakresie archiwizacji zbioru dokumentacji fotograficznej:
a. zorganizowania prac archiwalnych nad zbiorem fotograficznym, tak by zwiększyć ich tempo,
b. rozpoznania, opisania i zewidencjonowania zbioru fotograficznego – w porozumieniu z archiwum Uczelni i po konsultacjach z Archiwum Państwowym, ewidencję fotografii przekazać do archiwum Uczelni w 2 egzemplarzach, z których 1 winien być przesłany do AP,
c. uwzględniania w opisie obecnie sporządzanych zdjęć miejsce wydarzenia zorganizowanego w obiektach Uczelni, w terminie do 31 stycznia 2017r.
8. Kierownika Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych do przekazania do archiwum Uczelni spisów zdawczo-odbiorczych nie zewidencjonowanej dotąd dokumentacji audiowizualnej, gromadzonej w dziale, w terminie do 31 stycznia 2017r .
9. Zastępcę Kanclerza ds. Technicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do spowodowania odpowiedniego zabezpieczenia okna w magazynie piwnicznym archiwum przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 42, termin wykonania 31 stycznia 2017r .
10. Prorektora ds. rozwoju uczelni do poinformowania Archiwum Państwowego we Wrocławiu o podjęciu działań w celu zwiększenia powierzchni magazynowej archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, w terminie do 31 stycznia 2016r.
1. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. rozwoju uczelni.
2. O terminie i sposobie wykonania niniejszego zarządzenia należy powiadomić Prorektora ds. rozwoju uczelni na 2 tygodnie przed upływem terminów określonych w w/w punktach.
3. Zobowiązuje się Kierownika Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu do przygotowania informacji do Archiwum Państwowego o realizacji zaleceń pokontrolnych z dnia 19 października 2015 r. i przedłożenia do podpisania prorektorowi ds. rozwoju uczelni.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wytworzył: | Roman Kołacz |
---|---|
Data wytworzenia: | 25-01-2016 |
Opublikowane przez: | Tomasz Lewandowski |
Data publikacji: | 26-01-2016 14:19 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 04-11-2022 19:30 |