w sprawie zarządzenia inwentaryzacji okresowej kasy Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity: Dz.U z 2017 r. poz. 2183), § 129 ust. 2 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu § 25 ust. 1 pkt 16 regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem rektora nr 56/2010 z późn. zm., § 12 i § 54 instrukcji w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 rektora Akademii Rolniczej we Wrocławiu z dnia 22 lutego 2002 r. oraz art. 26 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223) zarządza się, co następuje:
§ 1
Zarządza się przeprowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami inwentaryzacji okresowej stanu gotówki oraz papierów wartościowych w kasie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
§ 2
§ 3
Inwentaryzacja będzie przeprowadzona w obecności osób materialnie odpowiedzialnych, tj. pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – Małgorzaty Skuzy.
§ 4
§ 5
Dokumentacja z przeprowadzenia inwentaryzacji zostanie po jej zakończeniu i rozliczeniu zdeponowana w Dziale Księgowości Ogólnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
§ 6
Nadzór i kontrolę nad prawidłowym wykonaniem niniejszego zarządzenia powierza się Kwestorowi.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
mgr Marian Rybarczyk
Wytworzył: | Tadeusz Trziszka |
---|---|
Data wytworzenia: | 18-12-2017 |
Opublikowane przez: | Tomasz Lewandowski |
Data publikacji: | 19-12-2017 12:59 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 22-11-2022 12:19 |