w sprawie ustalenia warunków przygotowywania materiałów informacyjno-promocyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2012, poz. 572 ze zm.), § 18 ust. 3 pkt 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, § 17 ust. 3 pkt 4 lit. c oraz § 61 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 56/2010 z dnia 31 marca 2010 r. ze zm. ustala się iż:
1) wszelkie materiały o charakterze informacyjno-promocyjnym i promocyjnym, w tym np.: ulotki, broszury, foldery, powinny być zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej Uczelni;
2) projekty materiałów informacyjno-promocyjnych i promocyjnych zlecane do produkcji przez jednostki UPWr wymagają wcześniejszej akceptacji Biura Informacji, Promocji i Rekrutacji;
3) przy zlecaniu produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych należy przestrzegać zasady wyboru najkorzystniejszej oferty uwzględniającej bilans ceny i innych kryteriów, takich jak: jakość, termin wykonania, zastosowane technologie, itp. przy czym druk materiałów informacyjno-promocyjnych i promocyjnych wykonywanych zewnętrznie obejmuje zlecenia związane z realizacją bieżących działań Biura Informacji Promocji i Rekrutacji i organizacji studenckich.
Rektor
prof. dr hab. Roman Kołacz
Wytworzył: | Roman Kołacz |
---|---|
Data wytworzenia: | 28-08-2015 |
Opublikowane przez: | Maria Szołomicka-Gerlicz |
Data publikacji: | 28-08-2015 08:57 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 25-10-2022 13:37 |