Pozostałe oferty pracy

Redaktor multimedialny

Termin składania dokumentów: 17.07.2023 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza nabór na stanowisko redaktora multimedialnego

w Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki

(Sekcja Digitalizacji i Technologicznego Wsparcia Dydaktyki)


Główne zadania i obowiązki:

  • rejestracja multimedialna pokazów, warsztatów, doświadczeń, wykładów itp. oraz montaż i opracowanie graficzne materiału;
  • przygotowywanie zasobów edukacyjnych i pomocy dydaktycznych z wykorzystaniem nowych technologii (np. VR);
  • wsparcie w obsłudze oraz transmisji zdalnych i hybrydowych wydarzeń;
  • wsparcie w obsłudze edukacyjnych platform informatycznych opartych na systemach zarządzania treścią (CMS).

Wymagania:

  • umiejętność obsługi kamer, aparatów cyfrowych;
  • znajomość programów do grafiki 2D i montażu filmów np. pakietu Adobe;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi drona wraz z posiadanym świadectwem kwalifikacji pilota UAVO;
  • mile widziana umiejętność obsługi platform do komunikacji zdalnej np. ZOOM;
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie wiedzy na temat budowy stron internetowych (HTML, CSS, JavaScript) i systemów zarządzania treścią (CMS).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • szeroki pakiet socjalny;
  • dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
  • dofinansowanie aktywności sportowej;
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne.

CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila "Redaktor multimedialny ". 

Termin składania ofert: 17.07.2023 roku.

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 14-06-2023
Opublikowane przez: Katarzyna Osińska
Data publikacji: 14-06-2023 15:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Osińska
Data ostatniej aktualizacji: 14-06-2023 15:37