Pozostałe oferty pracy

Pracownik administracyjny w Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów

Termin składania dokumentów: 20.07.2024 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na

pracownika administracyjnego

w Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów

(umowa o pracę na zastępstwo)


Główne zadania i obowiązki:

  • koordynacja i prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych; 
  • weryfikacja zgodności realizacji projektów i prawidłowości wydatkowania środków publicznych w odniesieniu do zapisów umów o dofinansowanie, wytycznych, właściwych aktów prawa;
  • bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanych projektów, wnioskowanie do właściwych Instytucji o przesunięcia środków finansowych w budżecie projektu, koordynowanie spraw związanych z aneksowaniem umów o dofinansowanie;
  • monitorowanie przebiegu realizacji projektów w zakresie wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników;
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektów pod kątem finansowo-księgowym: terminowe sporządzanie raportów, wniosków o płatność, kompletowanie i opisywanie zgodnie z wytycznymi dokumentów księgowo-płacowych stanowiących załączniki do wniosków o płatność;
  • uczestnictwo w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach projektów, wsparcie kierowników projektów w procedurze przygotowania zapytań ofertowych, obsługa Bazy Konkurencyjności;
  • bieżąca współpraca z kierownikami realizowanych projektów oraz działami kompetencyjnymi UPWr;
  • inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektów, a także funkcjonowaniem Centrum, zlecone przez kierownika jednostki.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, dbałość o szczegóły;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; 
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym, w tym w pracy związanej z realizacją i rozliczaniem projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • znajomość zasad i umiejętność opracowywania dokumentacji dotyczącej realizacji i rozliczania projektów UE;
  • znajomość przepisów ustaw - o finansach publicznych, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o rachunkowości;
  • znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pracy w projektach realizowanych we współpracy międzynarodowej.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze etatu;
  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • szeroki pakiet socjalny;
  • dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
  • dofinansowanie aktywności sportowej;
  • możliwość udziału w kursach nauki języków obcych dla pracowników na preferencyjnych warunkach;
  • zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego.

CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila "Pracownik administracyjny w CRiRP, zastępstwo"

Termin składania ofert: 20.07.2024 roku.

Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 21-06-2024
Opublikowane przez: Katarzyna Osińska
Data publikacji: 21-06-2024 07:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Osińska
Data ostatniej aktualizacji: 21-06-2024 07:35