Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs otwarty na
pracownika administracyjnego
w Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów
(umowa o pracę na zastępstwo)
Główne zadania i obowiązki:
- koordynacja i prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych;
- weryfikacja zgodności realizacji projektów i prawidłowości wydatkowania środków publicznych w odniesieniu do zapisów umów o dofinansowanie, wytycznych, właściwych aktów prawa;
- bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanych projektów, wnioskowanie do właściwych Instytucji o przesunięcia środków finansowych w budżecie projektu, koordynowanie spraw związanych z aneksowaniem umów o dofinansowanie;
- monitorowanie przebiegu realizacji projektów w zakresie wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektów pod kątem finansowo-księgowym: terminowe sporządzanie raportów, wniosków o płatność, kompletowanie i opisywanie zgodnie z wytycznymi dokumentów księgowo-płacowych stanowiących załączniki do wniosków o płatność;
- uczestnictwo w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach projektów, wsparcie kierowników projektów w procedurze przygotowania zapytań ofertowych, obsługa Bazy Konkurencyjności;
- bieżąca współpraca z kierownikami realizowanych projektów oraz działami kompetencyjnymi UPWr;
- inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektów, a także funkcjonowaniem Centrum, zlecone przez kierownika jednostki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, dbałość o szczegóły;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
- umiejętność współpracy w zespole;
- zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu;
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym, w tym w pracy związanej z realizacją i rozliczaniem projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- znajomość zasad i umiejętność opracowywania dokumentacji dotyczącej realizacji i rozliczania projektów UE;
- znajomość przepisów ustaw - o finansach publicznych, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o rachunkowości;
- znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pracy w projektach realizowanych we współpracy międzynarodowej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze etatu;
- stabilne warunki zatrudnienia;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne;
- szeroki pakiet socjalny;
- dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
- dofinansowanie aktywności sportowej;
- możliwość udziału w kursach nauki języków obcych dla pracowników na preferencyjnych warunkach;
- zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego.
CV należy przesłać w na adres email: cv@upwr.edu.pl z dopiskiem w tytule maila "Pracownik administracyjny w CRiRP, zastępstwo"
Termin składania ofert: 20.07.2024 roku.
Zastrzegamy sobie możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni.
Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.