Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich

Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta typu POST DOC w grupie pracowników badawczych w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki

Termin składania dokumentów: 5.05.2024 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko adiunkta typu POST DOC w grupie pracowników badawczych  

w ramach projektu NCN SHENG 3 pn.:„Nowe horyzonty obserwacji troposferycznych

z wykorzystaniem nowej generacji satelitów GNSS, sieci konstelacji satelitów i sztucznej inteligencji”

w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki

(umowa nr UMO-2023/48/Q/ST10/00278)


Opis zadań na stanowisku:

  • zadania wskazane w projekcie, z którego finansowany jest etat:
    • rekonstrukcja troposfery z obserwacji GNSS (naziemnych i satelitarnych);
    • symulacje nowych satelitów LEO i radiookultacji pomiędzy satelitami LEO;
    • prognozy parametrów troposfery z wykorzystaniem technik GNSS oraz sztucznej inteligencji;
  • prowadzenie działalności badawczej w obszarze teledetekcji GNSS, włącznie z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych na realizację projektów badawczych;
  • upowszechnianie wyników prac badawczych w formie publikacji naukowych w czasopismach indeksowanych w bazie SCOPUS lub Web of Science;
  • uczestnictwo w konferencjach/sympozjach naukowych (krajowych i zagranicznych);
  • udział w warsztatach i szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe;
  • udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni;
  • inne zadania wyznaczone przez kierownika jednostki, wynikające z profilu i charakteru jednostki i uczelni.

Wymagania wobec kandydata/ kandydatki:

  • posiada co najmniej stopień naukowy doktora nauk doktora w zakresie nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie inżynieria lądowa, geodezja i transport, nauki o Ziemi i środowisku, matematyka, nauki fizyczne, informatyka;
  • zna język angielski na poziomie min. B2;
  • posiada znajomość technik AI w zakresie predykcji,
  • posiada doświadczenie w teledetekcji;
  • spełnia kryteria wskazane w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce:
  • korzysta z pełni praw publicznych;
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  • nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie został/a ukarany/a karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • okres zatrudnienia: 30 miesięcy;
  • termin rozpoczęcia pracy: 1 października 2024 roku;
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego;
  • atrakcyjne naukowo środowisko pracy, pracę w zespole posiadającym dobre zaplecze doświadczalne i realizującym interesujące i nowoczesne tematy badawcze pozwalające na poszerzanie oraz podnoszenie kompetencji zawodowych oraz kontakty międzynarodowe;
  • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie wypoczynku, dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 5.05.2024 roku z dopiskiem w tytule maila: „adiunkt POST DOC w IGiG".

  1. Dokumenty powinny zawierać:
  • informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  1. Zawarcie informacji:
  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
  • administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
  • podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
  • zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego.
  • Przysługuje Państwu prawo:
  • dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
  • w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
  • podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
  1. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

  2. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.

  3. Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 05-03-2024
Opublikowane przez: Katarzyna Osińska
Data publikacji: 05-03-2024 14:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Osińska
Data ostatniej aktualizacji: 06-03-2024 08:47