2020 rok

Zarządzenie nr 288/2020 rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 września 2020 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie utworzenia jednostki Biura Kwestora oraz wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. oraz § 19 ust.5 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego zał. nr 1 do zarządzenia Rektora z 3 października 2019 r nr 152/2019 ze zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


Tworzy się Biuro Kwestora.
Jednostka jest finansowana ze środków Uczelni.

§ 2


Do zadań Biura należy:

  1. Prowadzenie czynności kancelaryjnych (obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej),
  2. Prowadzenie spraw bezpośrednio związanych z pracą Kwestora i Zastępcy Kwestora ds.
    planowania i finansów,
  3. Obsługa EOD w zakresie funkcjonowania Pionu Kwestora,
  4. Działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi Biura Kwestora.
  5. Obsługa spotkań i delegacji,
  6. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Biura Kwestora,
  7. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja,
  8. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia,
  9. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków finansowych,
  10. Przyjmowanie, weryfikacja, rejestrowanie dokumentów finansowych w EOD oraz
    uzupełnianie danych (faktur oraz innych dokumentów finansowych),
  11. Zakładanie kontrahentów w systemie TETA, kontrola bazy kontrahentów,
  12. Opracowywanie niezbędnych instrukcji, wzorów, wytycznych dla obiegu dokumentów
    finansowo-księgowych,
  13. Prowadzenie zakładki internetowej Kwestury (bieżące informacje, wzory druków itp.),
  14. Nadzór nad funkcjonowaniem modułów finansowych w systemie EOD oraz ich uaktualnianie i modyfikacja według potrzeb jednostek Kwestury (np. wprowadzanie nowych typów dokumentów, nowych procesów itp.),
  15. Wsparcie podczas kontroli finansowych na terenie uczelni,
  16. Monitorowanie aktualności stanu prawnego dotyczącego przepisów z zakresu finansów i
    rachunkowości.


§ 3


Biuro Kwestora podlega bezpośrednio Kwestorowi.
Biuro Kwestora otrzymuje symbol organizacyjny RF000BK0.


§ 4


Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:

  1. wykonania stosownych szyldów i pieczątek,
  2. wprowadzenia zmian w systemie EOD i TETA,

§ 5


W regulaminie organizacyjnym wprowadzonym w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 17 pkt.28 dodaje się lit e) Biuro Kwestora.
  2. w § 28 ust.9 pkt.3 dodaje się lit. f) Biuro Kwestora.
  3. w § 109 dodaje się §109 a)w brzmieniu:


Do zadań Biura należy:

  1. Prowadzenie czynności kancelaryjnych (obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej),
  2. Prowadzenie spraw bezpośrednio związanych z pracą Kwestora i Zastępcy Kwestora ds.
    planowania i finansów,
  3. Obsługa EOD w zakresie funkcjonowania Pionu Kwestora,
  4. Działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi Biura Kwestora,
  5. Obsługa spotkań i delegacji,
  6. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do Biura Kwestora,
  7. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja,
  8. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia,
  9. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków finansowych,
  10. Przyjmowanie, weryfikacja, rejestrowanie dokumentów finansowych w EOD oraz
    uzupełnianie danych (faktur oraz innych dokumentów finansowych),
  11. Zakładanie kontrahentów w systemie TETA, kontrola bazy kontrahentów,
  12. Opracowywanie niezbędnych instrukcji, wzorów, wytycznych dla obiegu dokumentów
    finansowo-księgowych,
  13. Prowadzenie zakładki internetowej Kwestury (bieżące informacje, wzory druków itp.),
  14. Nadzór nad funkcjonowaniem modułów finansowych w systemie EOD oraz ich uaktualnianie i modyfikacja według potrzeb jednostek Kwestury (np. wprowadzanie nowych typów dokumentów, nowych procesów itp.),
  15. Wsparcie podczas kontroli finansowych na terenie uczelni,
  16. Monitorowanie aktualności stanu prawnego dotyczącego przepisów z zakresu finansów i
    rachunkowości.


     4. W załączniku do regulaminu organizacyjnego „Wykaz symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”


W pionie bezpośrednio podległym Rektorowi dodaje się pkt.8a w brzmieniu „Biuro Kwestora RF000BK0.”


§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2020 r.

Rektor
Prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt zmieniający Zarządzenie nr 408/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2020 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 01-10-2020
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 02-10-2020 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 08:59