w sprawie utworzenia stanowiska zastępcy kanclerza do spraw technicznych, zastępcy kanclerza do spraw administracyjno-gospodarczych, a także jednostki organizacyjnej pod nazwą Sekretariat prorektora ds. rozwoju uczelni oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 roku ze zm.
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa systemu bezpośredniego i zdatnego monitoringu geodezyjnego: Część nr 1: Dron (UVA) fotogrametryczny wraz z oprogramowaniem sterującym – bezzałogowy, wielowirnikowy system fotogrametryczny wraz z tachimetrem skanującym i instrumentami GNSS do pomiarów fotopunktów. Część nr2: System monitoringu strukturalnego, składający się z oprogramowania, stacji komputerowej, sensorów geodezyjnych, geotechnicznych i meteorologicznych oraz urządzeń pozwalających na pełną funkcjonalność systemu. System zainstalowany w sali geodezyjnej na poziomie -1, na tarasie oraz na dachu budynku Geo-Info-Hydro. Dostawa wraz z montażem
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Dostawa z podziałem na części: 1. Część nr 1 – Elastograf, 2. część nr 2 – Zestaw wideoendoskopowy z osprzętem, 3. Część nr 3 – Endoskop do strzyków, 4. Część nr 4 – System wielomodułowy o możliwości przyłączenia różnych sond do badania skóry dla projektu pt.:”Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymywanych z porożogennych komórek macierzystych” w skali demonstracyjnej DEMONSTRATOR+, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, nr umowy UOD-DEM-1-351/001
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w związku z koniecznością wszczęcia postępowania, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa polegająca na zapewnieniu kadry merytorycznej do realizacji 10 cykli szkoleniowych w podziale na 5 modułów tematycznych oraz zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników w/w zajęć w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 4.1.1. POKL „Zarządzanie potencjałem dydaktycznym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu poprzez wdrożenie technologii IT” nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-087/11-00
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 96/2014 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 16.06.2014 roku w sprawie wprowadzenia w życie Zasad rekrutacji i uczestnictwa w stażach zagranicznych realizowanych w ramach projektu „Ustawiczne all inclusive”
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 63/2014 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 14 kwietnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia w życie„Zasad rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych zaawansowanego języka angielskiego w ramach projektu „Ustawiczne all inclusive”
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 97/2014 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 16.06.2014 roku w sprawie wprowadzenia w życie Zasad rekrutacji i uczestnictwa w studiach podyplomowych „Odnawialne źródła energii i gospodarka odpadami” realizowanych w ramach projektu „Ustawiczne all inclusive”
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania, którego przedmiotem jest: dostawa wirówki laboratoryjnej dla Zakładu Fizjologii Zwierząt Katedry Biostruktury i Fizjologii Zwierząt
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych w ramach projektu nr POIG.01.04.00-24-133/11 pt. „Wykorzystanie bakteriofagów do opracowania preparatów stosowanych w hodowli zwierząt przeciwko lekoopornym zakażeniem bakteryjnym”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
w sprawie sprzedaży nieruchomości położonych w miejscowości Magnice gm. Kobierzyce
w sprawie utworzenia Biura ds. Współpracy z Gospodarką i Regionem oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 56/2010 ze zm. Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 31 marca 2010 r.
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 159/2011 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 25 listopada 2011 roku ze zm. w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu przyznawania stypendiów doktoranckich w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
w sprawie powołania komisji odbioru przedmiotu zamówienia pt. „Budowa i wdrożenie portalu internetowego do monitoringu losów absolwentów oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dwóch szkoleń w zakresie kompetencji miękkich wraz z ich realizacją w ramach w/w portalu internetowego w formie e-learningu” zgodnie z § 7 pkt 8 umowy RAP.272.31.2013
w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu okresowego podwyższania i wypłacania wynagrodzenia w systemie projakościowym, nauczycielom akademickim Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 7/2014 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 13 stycznia 2014 roku w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa używanego przenośnego cyfrowego ultrasonografu dla Katedry Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni, Psów i Kotów
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 211/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 23 grudnia 2013 roku w sprawie powołania stałej komisji przetargowej na rok 2014 w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie: dostawy licencji i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 212/2013 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie powołania stałej komisji przetargowej na rok 2014 w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie: dostawy sprzętu komputerowego i sieci komputerowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zmienionego zarządzeniem nr 20/2014 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 19 lutego 2014 r.
w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu mieszkańca domu studenckiego
w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych w ramach projektu nr POIG.01.04.00-24-133/11 pt. „Wykorzystanie bakteriofagów do opracowania preparatów stosowanych w hodowli zwierząt przeciwko lekoopornym zakażeniem bakteryjnym”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
w sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu zamówień publicznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu