2024 rok

Zarządzenie nr 160/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 6 sierpnia 2024 roku

w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko adiunkta typu POST DOC w grupie pracowników badawczych w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki, w Zakładzie Geodezji w projekcie NCN Sonata BIS pn. ,,Ewolucja ziemskiego pola grawitacyjnego (EAGLE)", w ramach umowy UMO-2021/42/E/ST10/00020

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 i pkt 7 w związku z art. 119 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i pkt 8 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1

Celem wyłonienia osoby na stanowisko adiunkta typu POST DOC w grupie pracowników badawczych w  Instytucie Geodezji i Geoinformatyki, w Zakładzie Geodezji w projekcie NCN Sonata BIS pn. ,,Ewolucja ziemskiego pola grawitacyjnego (EAGLE)’’, w ramach umowy UMO-2021/42/E/ST10/00020 powołuje się komisję konkursową w następującym składzie:

Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Krzysztof Sośnica 

Członkowie:

- dr hab. inż. Tomasz Hadaś,
- dr hab. inż. Jan Kapłon.

§ 2

Komisja konkursowa działa w oparciu o przepisy Regulaminu określającego zasady i tryb przeprowadzania konkursu na stanowisko nauczyciela akademickiego w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 71/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 26 marca 2021 roku z późn. zm.    

§ 3

  1. Obsługę komisji zapewni Dział Kadr i Płac, który jest odpowiedzialny za kompletowanie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji powstającej w toku działania komisji.
  2. Pracownikowi Działu Kadr i Płac, oddelegowanemu do obsługi komisji konkursowej, zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 


Z upoważnienia Rektora


prof. dr hab. Anna Chełmońska-Soyta


Historia wersji
Wytworzył: Anna Chełmońska-Soyta
Data wytworzenia: 06-08-2024
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 07-08-2024 15:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 07-08-2024 15:08