2024 rok

Zarządzenie nr 150/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 lipca 2024 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie „Sukcesywna usługa porządkowa w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 3 części ”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605) zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie „Sukcesywna usługa porządkowa w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – 3 części”, w składzie:

Przewodnicząca: mgr Anna Kutnik

Członkowie:
   - mgr Anna Zagórna,
   - mgr inż. Rafał Gocha,
   - lic. Renata Kasprowicz,
   - mgr inż. Patrycja Miśków,
   - mgr Gabriela Janeczek-Kantecka.

§ 2

1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

§ 3

Komisja, powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia, zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4

1. Zakres prac komisji określa Regulamin udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu — § 10-16.
2. Obsługę komisji zapewni Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów ‒ Sekcja Zamówień i Umów, która jest odpowiedzialna za kompletowanie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji powstającej w toku postępowania.

§ 5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora

prof. dr hab. inż. Damian Knecht


Historia wersji
Wytworzył: Damian Knecht
Data wytworzenia: 29-07-2024
Opublikowane przez: Agnieszka Kaczmarek
Data publikacji: 02-08-2024 13:00
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Kaczmarek
Data ostatniej aktualizacji: 02-08-2024 13:41